Hoofdsponsor SenS Online Marketing en Almere City FC starten prediction game

Geschreven door Redactie

Wil jij jezelf als kenner onderscheiden van de rest van de Nederlandse ‘bondscoaches’? Dat kan met de nieuwste online game van hoofdsponsor SenS Online Marketing en Almere City FC!

Als variant op het vermaarde TOTO-spelletje richt het spel zich speciaal op businessclubleden, maar ook op supporters.


De SenS Prediction Game is een progressive web-app, waarbij je wekelijks naar de rangen en standen van drie verschillende potjes uit de divisie moet gissen. Ook is er een vierde topper uit een andere competitie, waar ook punten mee kunnen worden gescoord.


Met de prediction game zijn leuke prijzen te winnen. Elke maandag worden de weekwinnaars bekendgemaakt, maar ook aan het einde van de periode vallen spelers in de prijzen. Zo zijn er gesigneerde wedstrijdshirts te winnen. Aan het einde van het seizoen loopt de seizoenwinnaar weg met een fantastische hoofdprijs.


Businessclubleden en supporters kunnen zich vanaf nu registreren en de eerste week voor punten start met de thuiswedstrijd van 16 augustus. Daarna inschrijven is nog mogelijk, maar dan is de kans dat je natuurlijk achter loopt qua punten. De eerste ronde van de competitie is voor spek en bonen. Vanaf de tweede competitieronde, Almere City FC speelt dan thuis tegen Jong PSV, gaan de punten tellen en hebben we een eerste weekwinnaar.


Inschrijven voor de game kan via www.sensgame.nl


Robin Sluijter van SenS Online Marketing: “De prediction game is één van de activaties die wij uitrollen tijdens onze periodesponsoring. Het is een leuk en laagdrempelig initiatief dat laat zien waar ons bedrijf in korte tijd toe in staat is. Ons grafisch- en webteam heeft namelijk in slechts anderhalve week deze oplossing gerealiseerd.”


Uiteraard doen spelers van Almere City FC wekelijks een duit in het zakje met hun eigen voorspellingen.

Onze Ambassadeurs