Stickerverzamelalbum Almere City FC vanaf 4 oktober bij Albert Heijn
Almere City FC en Albert Heijn presenteren het enige echte stickerverzamelalbum van Almere City. Supporters kunnen voetbalplaatjes sparen van spelers, clubiconen, historische en mooie momenten van Almere City. De verzamelactie start maandag 4 oktober, de plaatjes zijn verkrijgbaar bij de 12 Albert Heijn filialen in de stad.
Het stickerverzamelalbum van Almere City is voor alle supporters van de voetbalclub. In dit unieke spaaralbum zijn veel herinneringen en topspelers uit de historie van de Almere City te verzamelen. In samenwerking met verschillende Albert Heijn supermarkten uit Almere is dit prachtige album gemaakt voor de supporters.
Het verzamelalbum is onderverdeeld in verschillende categorieën. Zo is er een onderdeel volledig gewijd aan spelers uit de eerste selectie. Hiernaast komen ook onze jeugdteams aan bod. Mooie herinneringen kunnen opgehaald worden met dit spaaralbum met bijvoorbeeld de plaatjes over historische wedstrijden. En in het album zit een unieke primeur verstopt.
Actiemechanisme
De voetbalplaatjes zijn te verkrijgen bij 12 Albert Heijn filialen in de stad. Als je boodschappen doet in een van deze supermarkten krijg je de plaatjes om het album vol te plakken. Bij elke €10,- aan boodschappen ontvang je een setje plaatjes. De spaaractie loopt van maandag 4 oktober tot zondag 28 november. Na de aankoop van het verzamelalbum voor €1,99 kan de verzameling echt gaan beginnen. Leden van de kidsclub ontvangen het album gratis.
Door de actieperiode heen zijn er verschillende acties om ervoor te zorgen dat de verzamelaars de plaatjes op orde krijgen. Ook kunnen zij hun eigen portret uploaden en zo vereeuwigd worden op de teamfotopagina van de selectie.
Aan het einde van de actieperiode is er nog een ruildag in het Yanmar Stadion rond de wedstrijd Almere City FC – FC Eindhoven op 3 december.
Op de kaart
Almere City FC staat steeds meer op de kaart. In het coronaseizoen wist de voetbalploeg als enige club in Nederland het stadion zelfs helemaal uit te verkopen. ,,Met een stickerverzamelboek horen we er nu echt bij,” aldus Manager Marketing, Media & Communicatie Perry Hendriks. ,,De samenwerkende partijen zijn meer dan een half jaar bezig geweest om dit grote project te kunnen realiseren. Wij zijn ontzettend trots dat Albert Heijn hier in wilde participeren. Wij hopen dat het bijdraagt aan de populariteit van de voetbalclub, omdat het een mooie bouwsteen is van de campagne om Almere City FC voor altijd diep te wortelen in de omgeving.”